9 maj

Kommentarer
Lina

Sv; Ja! Det är kul med resultat även fast jag inte tycker att nån halvcentimeter här och en centimeter där är så mycket men men :P. Jag tycker dock det är konstigt att måtten går upp och sen ner och sen upp lite igen och så ner :/. Vi mäter ju liksom exakt på samma ställen varje gång.



Ajaa, jag sa till Ante den här gången att det va sista gången vi mätte på ett bra tag nu! Man blir lilsom lite besatt på nå vis. Så nu ska jag låta det gå några månader innan måttbandet åker fram igen!

Egentligen bryr jag mig ju inte i hur måtten ser ut, det va ju mest en rolig grej i början för att se om det händer nått. Och några centimeter (sammanlagt) har jag ju minskat. Och det är ju skitbra :). Jag behöver inte minska nå mer nu. Nu lägger jag all fokus på att förbränna fettet som skymmer mina stora muskler så dom syns bättre ;).



Va kul att Dumlis kanske fått till det nu!! Jippi! :)



Pöss



2011-05-09 » 22:31:26 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/
Lina

sv; Ja, det är väl så, låter iaf mest logiskt :). Ja men precis! Jag kör igenom hela kroppen ett par gånger i veckan oxå nere i vårat gym. Jag vill ju inte förlora musklerna som man tränat upp nu. Det skulle ju vara slöseri med tid och energi :P.



Jaså, han är bedrövlig nu? :/ Usch, det är ju synd om dom! Dom förstår ju inte varför dom blir så där heller :(. Det är nog bra att man kastrerar om man inte ska använda de till avel mer än nån gång. För deras egen skull.

Vi ska klippa kulorna på Morris här snart oxå. Han är heeeelt galen nu alltså. Stackars Lisa får stå ut med hans sextrakasserier :P.



PÖSS!



2011-05-10 » 10:23:17 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0