En unge..

Kommentarer
Lina

Ja fan, jag börjar verkligen komma in i det här löpandet nu. Det går riktigt bra! :) Ska köra samma runda ett tag till sen jäklar fortsätter jag ett varv till... iaf så långt jag orkar. Men vafan, ger man sig bara fan på det så orkar man! Det ska kännas när man kommer hem som om man håller på att dö :P.



Ja, det ska bli spännande och se hur resultaten ser ut denna gång! Då lär du komma ihåg och informera mig! Lägg ut förra gångens resultat och de som blir då i bloggen så man får se om det hänt nått :). O K ?



Har du börjat sprungit nu oxå?



PÖSS!

2011-05-05 » 10:22:23 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/
Lina

Jaajustja. Nej då är inte löpning att rekomendera nej :/. Knäna lär man va rädd om!



Ja du håller ju på med så mycket annat så det har säkert hänt nått med resultaten! Det tror jag :).



Pöss!

2011-05-05 » 14:56:16 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0