Vad vore livet utan musik?

Kommentarer
Lina

sv; Ja jag tycker om pilatesbollar :) Det är så mycket skönare o göra sittups på den. Sen kan man ju göra så mycket mer såklart!



ÅH det skulle jag vilja gå på, kettelbells-klass alltså! Måste kolla upp lite vad som finns här omkring.



Ja jag ska nog prova på alla de passen som du kör nu. Få se om det är nått som faller mig i smaken :)



Vi hoppar lördag, blir så knäppt om vi ska åka till mormor o morfar utan Wilmer :/ Vill ju ha med han när vi väl åker dit eftersom man inte ses alltför ofta. Jag får helt enkelt fira Linus när jag kommer hem i februari!

blev han glad för presenterna han fick av dig då? :)



PUSS!

2011-01-27 » 19:37:13 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0