Håhåjaja!

Kommentarer
Lina

JOJO, då är det såklart intressant med tiden oxå. Om man är ute efter att springa en viss längd på en viss tid osv. Men det är inte jag. Inte nu när jag börjat springa en jämn takt hela vägen. När jag sprang intervaller så spelade ju oxå tiden in. Men det blir heller inte samma sak ute tycker jag. På bandet är man så jäkla fokuserad på tiden. Jag ska springa si och så många minuter. Jag kollar aaaldrig på km-visaren på bandet. Men sticker man ut så bestämmer man sig för att springa en viss sträcka som kanske är 3-4km lång och så springer man den. Sen hur lång tid det tog spelar ingen roll, för mig.



Men det är ju bara jag :).



2011-04-13 » 22:29:50 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/
Lina

sv: Va bra att benen SER grövre ut då iaf! För enligt måttbandet så har det minskat :/. Fast det gör inte så mycket. Det är väl säkert lite underhudsfett som lukrats upp och försvunnit och därmed så minskar måtten.



Tro'nt du?

2011-04-13 » 22:31:57 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0