Haha!

Kommentarer
Lina

Haha det va ungefär lila som Ante sa när han fick syn på statistiksidan. Han ba -Vilken frän sida du har! Vad är det där? :P



De kanske skulle börja blogga så dom lääär sig nått ;D



Jag funderar oxå på att ta en vilovecka snart. Känner att jag skulle behöva ta bort lite av fokusen på BARA träning!

Jag börjar känna mig som ett freak :/. Jag MÅSTE träna mina fem dagar i veckan annars blir jag på skit dåligt humör och känner mig stressad. Hinner jag inte av någon anledning så längtar jag tills dagen efter så jag får köra det där träningspasset. Vafan, det ska ju vara sunt och träna. Inte gå till överdrift. Så en vecka från gymmet och bara, som du skrev, ta promenader och så skulle jag nog oxå må bra av. Mest psykiskt för min del. Inse det faktiskt inte gör nått om man missar en dag!

Fast vill man komma i god form så lär man ju ligga i med hård träning. Jaja. Kanske tar min vilovecka när vi åker till Idre :)



Händer i helgen då?



Pöss!

2011-02-25 » 19:15:48 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/
Lina

Sv; Kan inte annat än att hålla med! Och ja, det är ju så kul o träna. Det är ju lilsom en hobby. Ett fritidsintresse.



Ja men precis, nu när man börjar märka att det händer mer och mer och man blir starkare så vill man ju bara träna ännu mer! :P



Haha du är Dumles pimp! ;P Hoppas det 'går bra' då för han :D Vi ska inte göra nått speciellt. Jag ska oxå träna imorgon o på söndag. Ante ska spela poker imorgon kväll och jag ska hem till Jessica och få mat typ :).

Det är väl det. Ni lär ju komma hit och kolla in våran BONNKATT :P snart!



Pöss!

2011-02-25 » 22:08:27 BLOGG: http://linastrainingdays.blogg.se/
Becca

Hahaha skön!

2011-03-01 » 19:33:50 BLOGG: http://styledby.se
Lina

hahahaha, en tabell?? :P



sådär gjorde ronne förut. eller inte riktigt. jag satt en morgon, typ klockan sju o kollade statistiken. då hade jag ju haft många dagen innan. sen var klockan sju o hur många besökare har man haft då hittills? inte särskilt många. då sa ronne "haha, nu rasar det för dej!" mupp!

2011-03-02 » 09:22:51 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0